امروز : سه شنبه 1 خرداد 1403 بروزرسانی:1403/02/31

گالری تصاویر
برای دیدن تصاویر بعدی روی تصویر کلیک نمایید

8:23 AM 1402/11/28 تعداد بازدید: 81
مشاركت در انتخابات تيري بر قلب دشمنان و احياگر اتحاد ملي است

دكترمحمد اله بخش مديركل شيلات استان اردبيل با بيان اينكه فتنه و نقشه دشمنان هنوز تمام نشده است، گفت: نقشه‌هاي دشمن براي انتخابات مجلس طراحي شده است و حضور مردم در صحنه انتخابات تيري بر قلب دشمنان نظام و انقلاب خواهد بود

دكتر اله بخش ظهر امروز در جلسه هم انديشي مشاركت حداكثري در انتخابات پيش رو اظهار داشت: يكي از راه‌هاي تشويق مردم به حضور در انتخابات جهاد تبيين است. رهبر انقلاب با تاكيد بر جهاد تبيين در تشويق مردم براي حضور در صحنه انتخابات، صرف دعوت زباني را كافي ندانسته و عمل، روي خوش، زبان پاسخگو و حضور در جمع‌هاي گوناگون مردم بخصوص جوانان را ضروري مي‌دانند.

دكتر اله بخش افزود: حضور در انتخابات و برگزاري پر شور آن و حضور مردم در پاي صندوق رأي تضمين كننده امينت كشور خواهد بود زيرا دشمنان از پشتوانه مردمي نظام بيش از پيش هراس دارند.

مديركل شيلات استان اردبيل، ضمن تأكيد بر نقش رسانه‌ها در گرم شدن فضاي انتخابات و افزايش مشاركت،چهار راهبرد كلي ازجمله تبيين دستاوردهاي دولت،برنامه ريزي و حضور مستمر در بين مردم و توليدكنندگان،تكريم مردم و پيگيري مشكلات، تهيه مستند و دعوت از مردم براي حضور در انتخابات را براي افزايش مشاركت قابل اجرا دانست.

روابط عمومي اداره كل شيلات استان اردبيل

فایل های پیوست :

ارسال دیدگاه

( دیدگاه ثبت شد)