امروز : سه شنبه 1 آبان 1403 بروزرسانی:1403/07/29

گالری تصاویر
برای دیدن تصاویر بعدی روی تصویر کلیک نمایید

10:38 AM 1403/05/09 تعداد بازدید: 83

آغاز مرحله نخست اجرايي طرح هاي مطالعاتي امكان سنجي توسعه شيلات


  مدير كل شيلات استان اردبيل   با اشاره به وجود ظرفيت هاي طبيعي پرورش ماهي درهمه نقاط استان گفت:  عمليات اجرايي طرح هاي مطالعاتي و امكان سنجي توسعه شيلات در مرداد ماه امسال با مشاركت دانشگاه علوم و تحقيقات كشاورزي گرگان آغاز شده و قرار است در مدت زمان مقرر انجام شود.

  مديركل شيلات استان اردبيل اظهار داشت: مرحله نخست مطالعات ميداني جهت امكان سنجي آبزي پروري در حوزه هاي آبي شهرستان هاي كوثر، خلخال، مشگين شهر و اردبيل با توجه به قرارداد همكاري ميان اين اداره كل و دانشگاه علوم كشاورزي و منابع طبيعي گرگان با استقرار تيم هاي كارشناسي در حال انجام است.

در اين رابطه،   تيم هاي كارشناسي با اعزام به شهرستان كوثر از سد كوثر و حريم رودخانه گيوي چاي تا محل تلاقي آن با قزل اوزن نمونه هاي آب، خاك و بنتوز تهيه و براي بررسي بيشتر پس از آماده سازي به آزمايشگاه هاي تخصصي ارسال خواهد شد.

اله بخش هدف از انعقاد اين تفاهم نامه را استفاده از توانايي علمي و توسعه همكاري هاي پژوهشي به منظور برطرف نمودن نياز هاي علمي و اجرايي متقابل بيان نموده و افزود: اين  تفاهم نامه و عمل به آن گام موثري در پيشرفت صنعت آبزي پروري استان خواهد بود.

مديركل شيلات استان در ادامه بيان كرد: اين مطالعات با بررسي پارامتر هاي اساسي رودخانه قزل اوزن، اهر چاي و منطقه ساميان اردبيل در روزهاي آتي تداوم خواهد داشت.

فایل های پیوست :

ارسال دیدگاه

( دیدگاه ثبت شد)