امروز : سه شنبه 1 آبان 1403 بروزرسانی:1403/07/29

گالری تصاویر
برای دیدن تصاویر بعدی روی تصویر کلیک نمایید

8:24 AM 1403/06/07 تعداد بازدید: 56

در چهارمين روز از هفته دولت

طرح پرورش ماهيان خاوياري در قفس با ظرفيت ۲۰ تن در شهرستان گرمي افتتاح شد

طرح پرورش ماهيان خاوياري در قفس با ظرفيت ۲۰ تن با حضور معاون هماهنگي امور عمراني استانداري، مديركل شيلات استان، فرماندار و جمعي از مسئولين استاني و شهرستاني به بهره برداري رسيد.

مدير كل شيلات استان اردبيل در آيين بهره برداري از اين پروژه گفت: طرح پرورش ماهي در قفس با ظرفيت ۲۰ تن و سرمايه گذاري بالغ بر ۱۲ميليارد تومان در سد مخزني گيلارلو افتتاح شد.

اله بخش اظهار داشت: اين پروژه در ۹ قفس با ميزان توليد ۲۰ تن گوشت ماهيان خاوياري و ايجاد اشتغال براي ۱۶ نفر، توسط بخش خصوصي اجرايي و با حضور مسئولان استاني و شهرستاني به بهره‌برداري رسيد.

مديركل شيلات اردبيل با با بيان اينكه خوشبختانه شيلات استان در سال جاري گام‌هاي موفقي در اجراي سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي برداشته است گفت: به بهره‌برداري رسيدن اين طرح‌ها و تداوم چرخه توليد در شيلات نشان از موفقيت فعاليت‌هاي شيلاتي دارد كه اين مهم نشان داد كه حمايت از توسعه فعاليت‌هاي شيلاتي در هر شرايطي باعث رونق توليد و اشتغال‌زايي مي‌شود.

محمد اله بخش افزود: اميدواريم با همت مردم و سرمايه گذاري بخش خصوصي در بحث پرورش ماهي در قفس گام هاي بلندي در استان برداشته شود

 

روابط عمومي اداره كل شيلات استان اردبيل

فایل های پیوست :

ارسال دیدگاه

( دیدگاه ثبت شد)