امروز : سه شنبه 1 آبان 1403 بروزرسانی:1403/07/29

گالری تصاویر
برای دیدن تصاویر بعدی روی تصویر کلیک نمایید

4:17 PM 1403/07/06 تعداد بازدید: 54

مديركل شيلات استان اردبيل:

  لزوم توجه به نقش بانوان در توسعه فعاليت هاي شيلاتي


 

به گزارش روابط عمومي شيلات استان اردبيل،توزيع اقلام ترويجي به بانوان فعال آبزي پروي با حضور مديركل شيلات استان، مديركل دفتر امور زنان و خانواده استانداري، مشاور رئيس سازمان جهاد كشاورزي استان در اموربانوان و نماينده سازمان مديريت و برنامه ريزي استان در امر بهره وري  انجام پذيرفت.

 

مديركل شيلات استان اردبيل با بيان اين مطلب كه بانوان در عرصه فعاليت‌هاي شيلاتي نقش بسزايي ايفا مي‌كنند به تشريح و تبيين اين فعاليت‌ها پرداخت و گفت: در سال گذشته از مجموع بيش از ۳۰۰  واحد فعال آبزي‌پروري، ۶ بانوي آبزي پرور در استان اردبيل در پرورش ماهيان سردآبي فعاليت داشتند.

 

مديركل شيلات استان به لزوم توجه به نقش بانوان در توسعه فعاليت هاي شيلاتي ‌و رفع موانع پيش روي بانوان آبزي پرور استان  اشاره كرده و افزود: امروزه بانوان در كليه فعاليتهاي كشاورزي و توليدي نقش داشته و علاقه مندي بسياري براي شركت در كلاسهاي ترويجي و آموزشي در جهت توسعه اجتماعي و فردي دارند لذا لزوم توجه به فراهم نمودن امكانات و ضروريات، برگزاري كلاسهاي ترويجي و آموزشي و همچنين حمايت بانوان فعال در عرصه كسب و كار براي رسيدن به توسعه اي پايدار ضروري به نظر مي رسد.

 

مديركل دفتر امور زنان و خانواده استانداري ضمن تقدير از حمايت هاي اداره كل شيلات استان اردبيل از بانوان آبزي پرور استان گفت: فعاليت بانوان در عرصه اقتصادي و وجود زنان كارآفرين زير چتر حمايتي دولت به عنوان مهمترين مساله‌اي است كه امروزه بانوان فعال در عرصه كسب و كار، اقتصاد و توليد به آنان نياز دارند تا بتوانند با حمايت‌هاي دولت در اين زمينه فعاليت مستمر خود را ادامه دهند.

 

جهاني افزود: دفتر امور زنان و خانواده استانداري اردبيل با همكاري اداره كل شيلات استان و سازمان جهاد كشاورزي استان،نسبت به رفع موانع پيشروي بانوان آبزي پرور اقدام خواهد نمود.

 

در ادامه مديركل دفتر امور زنان و خانواده استانداري جهت ارج نهادن بر تلاش بانوان توليد كننده و آبزي پرور در استان، از بانوي كارآفرين فعال در عرصه‌هاي شيلاتي با اهداي لوح تقدير قدرداني به عمل آورده و نيز از طرف اداره شيلات استان يك دستگاه جاروبرقي مخصوص شست وشوي استخر به ايشان اهدا گرديد.

فایل های پیوست :

ارسال دیدگاه

( دیدگاه ثبت شد)